Ferietur til en græsk ø

Oprettet den 8. april 2013

Det var en fredag eftermiddag klokken var 15, og jeg stod i Billund lufthavn og skulle til en græsk ø på ferie sammen med to gode kammerater. Thomas`s lillebroder og hans dame var allerede dernede og skulle modtage os på vores hotel om aftenen, hvor vi skulle i byen. Da vi ankom til hotellet kl. 22.30 var der ca. 30 0 varmt, så vi skyndte os op på vores værelser for at skifte tøj. Jeg skulle bo sammen med Lars og Thomas skulle bo alene. Da vi var ved at komme i tøjet bankede det på døren og ind kom Jesper D. og Trine. Trine er en lille flot pige med en dejlig lille fræk røv , hun kastede sig i armene på os på skift og gav os en knuser, og da vi var kommet i tøjet gik vi alle sammen i byen. Vi blev alle meget fulde, og da alle barerne lukkede gik vi hjem. Jesper D. og Trine kunne ikke få en Taxi, så de tog med os hjem for at sove. Jesper D. og Trine skulle sove inde ved Thomas, men lidt efter kom de hen og bankede på vores dør og spurgte os om de ikke kunne sove hos os, da Thomas lige havde brækket sig. Det fik de så lov til. Jeg kom til at ligge ved siden af Trine, og da hun er en meget fri pige, skulle vi også dele dyne. Da de var faldet i søvn, lå jeg der med en dejlig pige. Hendes fyr lå på den anden side af hende og min pik var stiv som et brændt  Først lå hun med ryggen til mig, men kort tid efter vendte hun sig om. Hun kørte sit ben op af mit ben, og hendes hånd gled over på min mave. Jeg troede først, at det var i søvne hun gjorde det som hun gjorde, men pludselig kom den anden hånd over og trak ned i mine underbukser. Hun trak min pik ud af dem og lå lidt og gned på den. Jeg lod som ingenting, men så tog hun fat i min hånd og trak den ned mod sine trusser. Jeg lod nu en finger glide indenfor og med et vendte hun sig, trak sine trusser helt af og stak sin røv helt over mod mig. Hun førte min pik langsomt ind i sin fisse. Først lå jeg og kørte den ind og ud, men sengen begynde at ryste, og jeg var bange for at Jesper D. skulle vågne og se hvad der skete. Så overtog hun knepperiet. Hun kneppede mig med sine skedemuskler og lidt efter kom vi med min pik oppe i hendes fisse.

Dagen efter vågnede jeg som den sidste. Lars og Jesper D. var gået ned til poolen for at bade. Jeg kom til at se, at Trines trusser lå på gulvet ved siden af mig. Jeg løftede op i dynen og så, at det var rigtig nok, det var hendes trusser. Jeg stak en finger ned til hendes fisse og stak den ind. Hun vågnede med et sæt og sprang ud af sengen. Hvor er Jesper D. sagde hun. Jeg sagde, at han var ved poolen med Lars. Fint sagde hun så, skal vi kneppe. Hun hev bh’en og trak dynen af mig. Min pik var allerede stiv, så hun satte sig bare op på den, så jeg kunne kneppe hende. Der gik heller ikke 2 min. før jeg kom til at se en smuk lille pige med faste brune bryster hoppe op og ned og hendes lange lyse hår svinge fra side til side. Hun hoppede af min pik og begyndte at slikke den så den endnu kunne blive stiv og efter en kærlig omgang mundslikken, var jeg klar igen. Vi skulle passe på for de kunne jo komme, hvornår det skulle være, men kort tid efter kom hun og jeg i en kæmpe orgasme. .Jeg sprøjtede hende langt op af maven, og hendes safter løb ud af hende som var hun ved at tisse. Hun skyndte sig i bad, så vi kunne komme ned til poolen til de andre. Da vi kom derned var Thomas også kommet. Han lå sammen med Jesper D. og Lars og fik lidt sol på kroppen. Jeg gik hen for at smide mit håndklæde på en stol. for derefter at hoppe i vandet. Jesper D. sprang også i vandet han svømmede hen til mig og sagde, at jeg måtte undskylde, at han og Trine sov i vores seng. Jeg sagde at det ikke gjorde noget. Han skulle bare vide, hvad jeg havde lavet om natten med Trine. I det samme kom Trine. Hendes bryster hoppede lidt da hun kom gående, selvom hun havde en af mine t-shirts på, som var bundet sammen på maven og så et par korte bukser. Hun gik hen til kanten af poolen og satte sig ned med benene i vandet. Jesper D. svømmede hen til hende og gav hende et kys.
Thomas og Lars gik op for at få et bad, for de ville ind til byen for at se på guld smykker. Jesper D. spurgte om ikke han og Trine kunne køre med ind til deres hotel, ind til byen. Trine spurgte om ikke der var nogle, der ville med til en strand lidt nord for byen for at bade, men det gad de andre ikke. Jeg sagde at det ville jeg godt, for så kunne jeg jo få lidt sol på kroppen. Da klokken blev 13 kørte vi ud til stranden på en scooter, som jeg havde lånt af det hotel vi boede på. Da vi kørte derud stak Trine en hånd ned i mine bukser, tog om min pik og gav den et klem. Er den ved at være klar igen spurgte hun, og min pik begyndte at vokse. Så trak hun sin hånd op igen, og jeg sagde at min pik var altid klar til hende. Ok sagde hun du skal nok få mere. Lidt senere da vi kom til stranden, var der masser af mennesker, men vi fandt en plads et stykke hen ad stranden. Vi fandt vores håndklæder frem, fik dem bredt ud og lagt os ned. Trine havde en lille bikini på, men den dækkede kun lige det den skulle dække. Hun spurgte om ikke jeg ville smøre hende ind. Om der var noget jeg ville, så var det det! Hun vendte sig om på maven og jeg startede med at give hende olie på ryggen. Så lod jeg mine hænder glide ned ad hendes ben hen over hendes baller og ind imellem hendes dejlige bløde lår. Jeg løsnede hendes top og trak den af hende. Nu vendte hun sig om, og jeg skulle nu smøre hende ind foran. Jeg startede med hendes mave, derefter stille og rolig op til hendes bryster. Jeg gav dem en god og grundig tur. Derefter ned ad hendes ben ned til hendes fødder. Ind imellem hendes tæer og op til trussekanten. Jeg lod med vilje min finger strejfe hendes klitoris. Jeg kunne se på hendes trusser, at det var noget hun kunne lide, for der kom en lille våd plet på dem, og hun lå der med et sødt smil. Jeg lagde mig på ryggen for nu var det hendes tur til at smøre mig ind.
Hendes hænder var over alt på min krop. Hendes bløde finger kørte op og ned af mine ben, og jeg kunne mærke, at mine badebukser var ved at være for små. Hun lod sin hånd glide hen over min pik uden på bukserne. Jeg kom til at se ned på mine badebukser. Mit pik hoved stak op over kanten på mine bukser. Jeg vendte mig om før nogle af de andre skulle se, hvad der skete. Da Trine var færdig hviskede hun til mig, at hun snart ville have pik igen. Imens hun sagde dette stak hun en hånd ind under mig og tog fat i min pik. Jeg kunne mærke, at det ikke ville gå ret længe før jeg ville komme. Jeg tog om hendes hånd og tog den væk fra min pik. Hun kiggede på mig. Jeg rejste hende op og lod hende gå foran mig ned til vandet, for min pik kunne ikke være i mine bukser længere. Da vi kom ud i vandet trak jeg hendes trusser til side og stak min pik op i hende. Jeg tænkte ikke over, at der lå masser af mennesker inde på stranden, der kunne se at vi havde gang i et eller andet. Lidt efter kom jeg i en dejlig orgasme, og det var ligesom om at mine ben blev skyllet væk under mig. Da vi havde stået der lidt, kom en pige på 16-17 år hen til os. Hun var dansker , og sagde at det så dejligt ud det vi lige havde stået og lavet, og at jeg ikke skulle være bange for at vise min pik frem, for hun havde set min pik, da jeg gik ned til vandet. Hun spurgte om ikke hun måtte røre ved min pik. Trine sagde, at det måtte hun godt, men så skulle hun smide sine trusser og give dem til hende. Pigen sagde, at det var ok og trak sine trusser af og gav dem til Trine. Bagefter stak hun hånden over til mig, tog fat i min pik og begynde at gnide på den, men min pik kunne ingenting den hang bare slap. Trine sagde, at hvis hun ville have sine trusser igen skulle hun selv hente dem oppe på standen, for nu gik hun op. Jeg puttede min pik ind i bukserne igen og gik op af vandet. Pigen fulgte med, men gik lige bag ved mig og dækkede for sin nøgne mis og baller. Trine trak vores badehåndklæder længere op på toppen. Der var nogle klitter og dem lagde vi os i. Pigen skyndte at sætte sig ned, men Trine sagde at hun ikke havde fået lov til det, og som straf for det skal du smide toppen. Ok sagde hun. Trine tog mod toppen og pakkede dem ned i sin taske jeg spurgte, hvad hun hed og hun sagde at hun hed Dorthe og var på ferie med sin far og mor. Imens hun snakkede sad hun og legede med sin lille fisse, som var helt glatbarberet. Jeg kiggede på Trine men jeg fik kun et smil. Dorthe sagde, at det ville hun ikke være med til. Trine rejste sig op og gav hende en lussing og der kom en lille tåre på hendes kind. Hun ville til at rejse sig, men Trine skubbede hende ned, så hun lå på ryggen og satte sig på hendes bryst. Tog hendes top og bandt dem om hendes hænder, derefter hendes trusser, som hun stak ind i hendes mund. Jeg sagde til Trine, at hun skulle stoppe, men Trine sagde, at sådan en lille mær skal ikke komme her og spille fræk. Jeg kunne se, at Dorthe begynde at græde. Trine trak ud i sine trusser og lod en stråle urin ramme Dorte lige mit i hovedet. Jeg syntes, at det var frækt og stak en finger ind i Dorthes fisse. Da Trine var færdig rejste hun sig op og vendte Dorthe om på siden. Dorthe lå helt stille og græd. Stik den så ind sagde Trine til mig. Jeg stak min finger op i hendes snævre røvhul for at udvide det, så min pik kunne komme op. Jeg lå lidt og pumpede løs i hende, mens Trine lå og slikkede hendes fisse. Da jeg var ved at komme trak jeg mig ud af hende og Trine tog mod min ladning sæd i sin mund. Da vi var færdig rejste Trine sig op og tog sit tøj på, tog Dorthes trusser ud af hendes mund og rev dem i stykker, så der ingen bund var i dem og gav hende dem på. Jeg tog også mit tøj på og vi pakkede sammen og gik. Dorthe lå stadigvæk med sine hænder bundet sammen, men inden jeg gik bandt jeg dem op og stak den finger op i hendes dejlige stramme røvhul og hun gav et lille suk fra sig. Trine råbte om ikke snart jeg kom og jeg skyndte mig at løbe hen til hende og vi kørte hjem. Da vi var kommet hjem, og jeg havde læsset Trine af på hendes hotel, gik jeg op på mit værelse for at få et bad. Imens jeg stod der kom Thomas og Lars hjem. De fortalte, at de havde set en pige ovre på nabo hotellet uden trusser. Jeg fik lidt ondt i maven ved tanken om, hvad det var vi havde lavet med hende den lille pige. Da klokken blev 19 skulle vi alle ud at spise. Vi mødte Jesper D. og Trine inde på en bar, hvor vi skulle finde ud af, hvor vi skulle spise. Trine kom hen og gav mig en knuser. Hun hviskede, at hun ikke havde trusser på. Lidt efter sad vi alle og fik os en øl og snakkede om, hvor vi skulle spise. Vi valgte et græsk spisehus. Lidt efter gik der hen for at spise. Da vi var ved at være færdige sagde Trine, at hun havde glemt sine penge og ville gå hjem efter dem. Hun spurgte Jesper D. om ikke han ville gå med, men det gad han ikke hun måtte gå selv. Jeg sagde, at hun kunne låne penge af mig og så kunne hun betale senere. Det var hun med på. Da vi havde betalt, gik vi ned i bar gaden for at få lidt gang i festen. Vi endte på en bar, hvor de solgte shots for 5 kr. pr styk. Jesper D. og Lars gik op i baren for at bestille nogle shots til os. Thomas gik på wc og da jeg så at ingen så det, stak jeg en finger op i Trines fisse. Hun var våd. Da jeg trak min finger ud kom Jesper D. og Lars tilbage med et fad med 75 shots på, for nu skulle der drikkes. Sådan gik aften til kl.23,30, der skulle Jesper D. lige ud for at tisse, men da der var gået 15min. gik Thomas ud for at finde ham. Han fandt ham ude på wcèt og der lå han og brækkede sig. Thomas kom tilbage og sagde at han fik Jesper D. hjem og om Trine ville med. Trine sagde, at hvis Thomas fik ham hjem i seng skulle hun nok komme om lidt., Thomas tog Jesper D. under armen og gik af sted med ham. Lars ville gå hjem, for han var ved at være træt og ville gerne i seng. Jeg så på Trine og spurgte om jeg skulle følge hende hjem og det måtte jeg godt. Da vi gik af sted tog hun min hånd og sagde, om jeg ikke nok ville komme sammen med hende, for hun gad ikke Jesper D. længere. Det var jeg klar på, men vi skulle ikke sige det til nogen, før vi kom hjem til Danmark igen. Da vi kom op på Trines og Jesper D.s. værelse, så vi at Thomas lå og sov på Trines seng. Ok så tager vi hjem til mig og sover. Vi fik fat i en taxi og vi kørte af sted mod mit hotel. Da vi kom ind på værelset gik hun ud på toilettet og jeg skyndte mig at komme af mit tøj, men da hun kom ind havde hun taget min T-shirt på. Hun lagde sig på sengen og begyndte at sove. Jeg trak lagnet til side og trak op i T-shirten. Hun vendte sig om og sagde, at det blev vi 2 om at bestemme. Jeg tog lagnet og bandt hendes arme fast til sengen. Nu lå hun og sparkede ud efter mig. Først fik jeg en fod i hovedet derefter en i maven. Så tog jeg mit lagen, bandt hendes fødder fast til sengen og tog hendes bh af (hendes bh er uden stropper ) og stak den ind i hendes mund. Nu lå hun godt, nu var det mig, der bestemte. Jeg rev min T-shirt i stykker, så hun lå helt nøgen. Jeg gik ud efter mit barbergrej og begyndte at barbere hendes fisse, så hun blev fin glat. Jeg sagde til hende, at hvis hun ikke gjorde som jeg sagde resten af turen ville jeg aldrig komme sammen med hende. Jeg tog mit kamera frem og tog nogle billeder af hendes fisse. Hun sagde, at hun nok skulle gøre, hvad jeg bad hende om. Ok sagde jeg, så skal du komme med alle dine trusser i morgen ,for du skal gå trusseløs resten af ferien. Ok sagde hun, men så vil jeg også til at sove nu. Ikke før vi er færdige med dig. Jeg rejste mig op for at løsne hendes hænder og ben og vende hende om. Jeg tog hendes hovedpude og lagde den ind under hendes mave, så hendes dejlige røv stak lige op, hvorefter jeg borede min pik op i hendes varme røvhul. Hun gav et lille skrig fra sig og jeg kunne mærke, at der ikke skulle gå længe før jeg kom. Denne gang ville jeg sprøjte i hendes røvhul og jeg kunne mærke, at jeg sendte et langt sprøjt langt op i hendes røvhul, og at noget af min sæd begyndte at løbe ud af hende. Trine lå helt stille, og jeg rejste mig for at gå ud for at få vasket min pik ren. Noget af hendes lort sad på min pik. Da jeg var færdig gik jeg ind til Trine. Hun var faldet i søvn og jeg trak et lagen om hende. Den næste morgen vågnede jeg ved, at hun lå og suttede på min pik. Da hun så, at jeg var vågnet satte hun sig op på mig og begynde at ride mig. Da jeg lå der og kunne se hendes dejlige bryster hoppe og danse kunne jeg mærke, at jeg var ved at komme. Jeg sagde, at hun skulle hoppe af, men hun blev bare ved og i det samme kom vi begge to i en kæmpe orgasme. I det samme kom Lars ind ad døren og så hvad vi var i gang med. Han sagde, at hvis han måtte få en tur med hende skulle ikke sige noget. Inden jeg fik ja eller nej havde Trine Lars´s pik i sin mund og tog min. Lidt efter kom han i munden på Trine som slugte det hele. Lidt efter gik vi alle i bad sammen. men der skete ikke mere den dag andet end at Trine kom med alle sine trusser. Jeg så ikke mere til Trine før vi kom hjem til Danmark igen. Trine flyttede ind til mig en uge efter vi kom hjem og venter barn til 1. marts som er mit fra vores tur til den græske ø. Jesper D. og Thomas snakker jeg ikke mere med, men Lars er engang imellem med i vores seng til en lille trekant .til sommer skal vi giftes.